Väddös internatskola

Idag var min första skoldag.
 
Känns som jag inte riktigt har hunnit landa än. Vet inte riktigt va jag har gett mig inpå.
Känns ganska bra endå. Kände att jag vart varmt välkommen & att vi är ett bra gäng på 22 pers , varav 4 killar.
( Tack gud ) Många olika personligheter.dag jobbade vi med feedback och speglingar.
Fick skriva ner 3 saker man va bra på & 3 saker man skulle behöva jobba mera på.
Sedan skulle 1 vara aktivlyssnare och resterande skulle berätta vad som väcktes i dom i de jag berätta.
Svårt men lärorikt.
 
Nu ikväll har jag umgåtts med en från min klass ivårt tv - rum tills en av hälsopedagogerna böt kanal till Robinsson.
Då reste hon sig bara & stack för hon HATADE tydligen Robinsson.. Haha jaja, ses imorn då tänkte ja o satt kvar med dom andra. Fritiden här består istortsett bara av träning , träning & träning samt diverse olika aktiviteter.
Imorn ska jag gå upp tidigt för och promenixa runt i krokarna här på väddö.. Jag tror på de här ja & hoppas ja genomför de och inte ger upp allt för lätt.. Puss & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Chippen

Du fixar de bara du vill gumman. Tror på dig ja! Love

2012-09-03 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0