Rehab år

Det känns i princip jag e på en rehab resa samtidigt som jag studerar för att rehaba andra senare i livet.
 
Men idag känns allt så jävla rätt trots att det fan inte är lätt att öppna sig , dela med sig av sina erfarenheter , disskutera & medverka i en grupp där men bara blev inkastad i 2v efter alla andra redan börjat arbeta.

Var en kille i klassen som sa idag att dagen innan du skulle komma kändes det som att en inkräktare var på väg men nu 2 dagar efter känns de som du hängt med oss sedan starten.. - Jo,tack jag e väl känd för en som bara smälter in elr nåt :P Hänger med en rockabilly brutta underdag tid, som jag även flyttade till idag. Vi delar dusch/toalett men eget rum. Hon bodde innan med en hälsopedagog likaså jag så passa bra och flytta att de fick bo ihop & vi istället.
 
Nu på kvällen har jag spelat inne-bandy sen gymat.
Imorse vakna jag upp på Arholmens lägenheter & visste knappt var jag var & imorn kommer jag vakna upp på väddös..Aja Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0