Ny pluggvecka

Förra veckan hade vi som morgon "kick" att måla en gris med olika betydelser för hur man målade det.. t,ex om man måla till långa öron betydde det att man är nyfiken elr hur många knorrar man gjorde på svansen.. Jag gjorde en sjujäkla massa knorrar på min & ju fler knorrar destu bättre sexliv.. Jag har lixom råkat hamna i nån sorts sex kategori.. Idag var de 5 styckna från klassen som skulle beskriva mig med 3 ord.
 
Så här skrev mina klasskamrater:
 
Jossan : Smart , go , sportig , träningsfreak , chips lover , bra sex liv , sportig , sexlover , hemlig , publiv , party , sportfåne & sprallig... hahaha bra sexliv & sexlover.. Va fan gjorde jag en massa knorrar för, kommer ju kopplas ihop med den där griseknoen med knorren & sex resten av min studiegång.
 
I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0