Life story

Idag fick vi till uppgift att berätta våra lifestorys. Var betydligt mycket lättare än jag trott. Jag som haft sånt problem nu på äldre dar att tala inför större grupper men japp även det gick bra. Det mesta går så bra.
 
Har precis varit & spelat inne-bandy med grabbarna från min klass.. Behandlingspedagogerna där de flesta röker, softar & käkar onyttigt mot hälsopedagogerna som är ute o springer innan frukost , tränar under lektions tid , ja istortsett dygnet runt. Vilka vann då? Jo jag & grabbarna sug på den ni. Mål gjorde jag med. Tekniken sitter fort kvar efter 7 år men konditionen kan ju fara åt helvete. Måste sluta röka. Jag såg ut som en gris efter matchens slut och hade blodsmak i truten men så kul & skönt efteråt. Kl 8 har jag bokat tid hos en hp studerande för massage.
1 h för 200 kr& nästa vecka ska en här på skolan klippa mig fr 100 kr.
 
Imorn får jag även åka hem & träffa mina vänner över helgen och försöka få med mig allt jag glömde sist.
Min älskade pappa kommer & hämtar mig. Du är bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0