Case gruppen

Snart ska vi få olika fall i våra grupper som vi ska jobba med. Ska bli jäkligt kul tycker jag & på tisdag ska vi svamp dag,lika roligt de. Idag orka inte min roommate gå till skolan så fick knalla dit själv. Men de gick bra, vi kom fram till en massa bra saker ivår grupp & hur vi ska lägga upp de & genomföra vår presentation.
 
Nu kom jag precis hem från en taekwondo lektion.. Jag mår så jäkla bra nu fan. Att det bara krävdes miljöombyte & nya bekantskaper för att jag skulle bli en sån mycket gladare & positivare människa än den jag är när jag är hemma. Den här stressen & rastlösheten finns inte alls på samma sätt här. Jag känner ett lugn & att jag är stolt över mig själv.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0