Berlin

Vi har fått stegräknare på jobbet. Vi ska gå till Berlin. Denna lilla stegräknare följer mig istortsett överallt. Nyligen träffade jag en heltokig snubbe som jag började gilla fast som nu troligtvis sitter bakom lås&bom ;( <3 Hur som haver kom han & plocka upp mig på fyllan i Uppsala & jag haka på han hem. Mitt i allt tumult när kläderna skulle av så säger karln: Va fan haru stegräknare påre? - Ja men si på fan kläckte jag ur mig. Vi på jobbet ska gå till Berlin hahah vi på jobbet ska gå till Berlin ... aja dagen efter skulle jag lägga in mina "steg" i wellstep men fick omvandla mina steg till en sportaktivitet.. joråsatte Berlin närmare sig för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0