Nykter lördag

hör & häppna, vad hände lixom. Var på födelsedagsfirande i Alunda på lördagen. Pappa fyllde, Elise fyllde & Thessan hade fyllt. Åt god mat & vart sedan kvar på kvällen & umgick med pappa istället för o dra på fylleslag i Sthlm alternativt bowlan. Ett bra val vilket resulterade i att jag har gått 45 pw med en kompis idag sen drog jag till Gymet & gyma 1.30 min med en annan kompis med plan om att ta en simtur efter men då stängde tydligen frösan 4;( Har införskaffat mig ett årskort som gäller bad , bastu & gym.. Har nu precis diskat o ätit fläskfile, klyftpotatis , sparris med tzatziki sås Nu ska jag tända några ljus o slänga mig på soffan med tända ljus o en påse chirre. Hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0