Valborg 2011

Slår allt.. Tror knappt jag haft så kul i hela mitt liv! Så sjukt mycket roligt & trevligt folk. Bodde på fyrishov camping. Vilket sjujäkla gäng vi var. Kaniner,poliser ,kossor & Stefan som fick KK till knull på kunga & Jim som pissa på uppsala kyrka & fick välja mellan 800kr i böter elr sitta i fyllehäcken hela helgen.. Han valde givetvis de förstnämnda. Ingen tröja hade han heller så han fick låna min kavaj som gick till naveln & gled runt i. haha! Skulle på rave fest i uppsala men stack på efterfest i Sthlm mitt inatten. Var inte hemma föräns 22 på söndag kväll. Ja jävlar.. Kommer aldrig glömma denna valborg.. Helt klart bästaste! " Vill du ha vodka elr redbull"? - "Helst båda 2 Tack! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0