Själv dö tack

Operationen gick bra. Gick på ett naffss. Klockan 8 börja de & halv 10 låg jag i sjukhus sängen igen. Hade tydligen gått dit själv , vilKet jag inte har ett minne av. Fick en massa medicin genom en import i armvecket. Halv 4 kom Jake & Fredrik & hämta mig. Då mådde jag ganska hyfsat. Följde med dom in på max & tog en lyxshake. Var upp på Gränby & köpte en sport bh. Fattar inte hur jag palla det. Måste vart groggy till max för  idag är det 10 ggr värre. Kan inte komma upp ur sängen själv ens, men äta , gå upp & ner från trappor, sitta vid datan kortare stunder funkar när jag är smärtstillad. Men allt går i slowmotion.  Inatt var en ren pina. Skulle upp på toa men ville inte väcka pappa satt fick försöka rulla mig själv över säng kanten. & jävlar vad ont det gjorde. Har ett fett bandage runt så har ju inte sett dem än vilket e sjukt spännande.. De sa att det hade blivit jätte fint & gått kanon bra så man får väl lita på det. På måndag ska jag själv ta bort bandaget sen återbesök om en vecka.. elr var det 2? Minns inte. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0