Morrn morrn

Skulle egentligen åkt på avslappning i Östhammar idag men i mitt tillstånd fungerar inte riktigt det.
Men imorn är det möte. Det kan jag gå på ialf. Ska även hälsa på jobbet & lämna in läkarintyget som ger mig sjukskrivning en vecka till. Tills på torsdag. Tar sem fredan då jag är ledig helgen. Känns dumt & riskera något den dan när man är ledig 2 där efter sen. 2 ½ vecka känns lagom & va borta när man har ett tungt arbete anser jag. & det baserar jag ju på hur jag haft efter op såklart..

Men herregud så snygga dom är. Man blir bara så jäkla gla när man kollar sig i spegeln. Står rätt ut lixom. Gjorde de visserligen innan med men då va de små. Hade S på sport bh förut nu har jag L. Hade 75 b i Bh storlek förut men nu vet jag inte riktigt. Tippar på stor C liten D. Kommer ju knappt behöva bh sen.

Jaja dags & pricka av plan listan för idag då.
Börjar med & ringa telenor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0