Lotus

Minns ni det stället?

Vilket jävla piss ställe.

En gång när jag var där , skulle jag gå på toa. När jag ska låsa upp & gå ut från toaletten så pånåge vis går det inte & få upp dörren. Det har som gått i baklås. Hör att folk är där ute & snackar så börjar hojta lite lätt Hallå hallåå.. ingen respons. Höjjer lite till.. HALLÅ HALLÅÅ! INLÅST ÄR JAG. Nee inte en jävel som nappar. Ställer mig på toaletten för att göra karatesparkar mot dörren med förhoppning att sparka upp den. Failure även där. Helt seriöst så stod jag nog där en timme om inte mer för till slut när 2 vakter lyckades lirka upp med nå skit utifrån & få ut mig var det bara & tacka för sig.. The party was over. Stängning. Har nog aldrig svurit så mycket som när ja for ur. Tur att man inte har cellskräck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0