Little bättre

börjar det bli nu.

Jag sitter lixom upp med en massa kuddar under ryggan & sover om nätterna.
Liknar en riktig patient som inte kan ett endaste dugg själv.

Åtkomligt på sängbordet har jag telefon , ett glas vatten & värktabletter.
Kliver upp mitt på dan , äter frukost , sitter vid datan , somnar framför tv:n , äter det jag når ifrån kylskåpet sen sängdags igen. Alla dagar de lika.. Lite uttråkad man är. Har ju visserligen haft besök varje dag men man är nog inte mycket till sällskap. Kan ju fan knappt skratta utan att de gör ont så man sitter o små fnissar & håller sig för garv istället.

Idag har jag satt upp ett eget mål: Jag ska försöka tvätta håret själv, hur tusan nu de ska gå. Vill lixom inte be om hjälp. Sen har jag hänt extra & se hör som jag inte läst än. Det får bli kvällsnöjet det.
Fullspeckad dag med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0