Hopp i säng

Bäst & tänka på refrängen nu kanske. Det är ju en minst lika tråkig dag imorn med.

Skett framsteg idag i varjefall.
Jag fixa att tvätta håret själv.. med en hand på huk. De ni!
Har även besökt cheap monday , stadium , hm & intersport med lille Jesper idag.
& som den gentleman han är så är det ju ett faktum att han öppnar&stänger bildörren för damen han har i framsätet. Elr snarare för att damen han har i framsätet e så jävla handikappad att han är tvungen & göra det.. Börjar visserligen ge vika nu med tanke på framsteget med hårtvätten.

Vill ni höra mina planer för imorn?
Jo nu ska ni få höra.

Ställt klockan på 11.
Kravla mig upp för att äta 2 rostade makrill mackor & läsa vad bror skrivit på sporten i unt som jag inte hann idag.
( Har ju haft en sjukt fullspeckad dag idag)
Kika FB efter det. Vad gjorde jag innan FB? Borde fan ta & innaktivera FB ett tag.
Ringa telenor om ocr numret.
Föra över 500 kr till Jocke.
Kanske ut & gå om vädret tillåter o om ja känner mig tillräckligt kry.
Sen ragga skjus till östhammar på kvällen.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0