Hey ho!

Nu blåser mamma & pappa iväg på kryssning til dubai , arabemiraten & oman.. Där ere ju bara en massa oroligheter nu ju=/ & ja e fundersam över hur de ska gå för mig & klara mig själv. Har ju som sagt turen att ha världens bästa kill kompisar.. Jake ska komma över idag & hjälpa mig att tvätta håret , ta av bandaget & sätta på sport bh:n som ska bäras dag & natt i 2mån för stabilisering. Love u Jake! Sen imorn kommer min älskade Chivone över & hälsar på. Hon får baske mig köpa med sig chips & godis tycker jag. Hoppas Jeppe kommer över idag på Kaffe.. Blir så jäkla uttråkad av & va sjukskriven.....


Men när tusan ska man börja må bättre då? Har ju bara piller tills imorn ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0