Godday mate!

Idag gör det nästan inte ett dugg ont alls. Tidigare har det som stramat under vä bröst när jag böjt mig framåt elr gjort någon annan dum rörelse då man varit uppe å knatat. När jag legat har jag inte märkt av det alls. Antagligen är det stygnena som gör lite mer ont där elr tejpen som sitter lite kokobahian. Imorn är det återbesök klockan 17. Då ska tejpen bytas & dem ger väl ett uttlåtande om hur det gått/ser ut. Jag tycker själv att det gått bra & tycker det är så sjukt fint. Jag har som fått bröst mani.. Enda ja skriver om nu typ är mina bröst. (fått ett fler tal läsare , kan det bero på det?) Läser bloggar om bröst. Allt kretsar om bröst just nu känner ja and i like it.

Har fått på mig mina vanliga kläder idag. Har tidigare gått med mjukisar & en tröja som man bara kan stoppa i ärmarna för att slippa sträcka upp dom i skyn, vilket man inte ska i början. Idag fick ja på mig ett linne. Drog även på mig mina nya mc hammer brallor. Har bestämt att jag ska bli lite mer mode inriktad & kvinnligt klädd.. Tycker mc hammer brallor & chinos e så jädra fult egentligen men vi gör de ett försök.

Nu ska jossan köra bil till Östhammar för att hälsa på mina arbetskamrater. Så håll er borta från gatorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0