God morgon!

Fick till de så att jag kunde se reprisen av BB igår. Rodney , snälla! Hans filisofi att man ska va vidrig & elak så får man om kull brudarna , det kan ja nog hålla med om till viss del  (inte vidrig dock) att de funkar men hallå hur ser han ut?

Den fulaste ankan som vandrat på denna jord. Are u want something from rodney? yeah? yeah? säger han till Madde.
Fick ta kudden över skallen för jag skämdes såpass.

Tog ialf sovmorgon till kl 11 idag.Hur skönt som helst.  Ut med vovven , handlat frukost & kikat BB är vad jag hunnit med. Nu ska jag snart in i duschen , ut med hunden & sen får vi se om jag orkar städa undan här. Julsakerna måste väl ner snart........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0