Boats and hoes!

Mina damer & herrar!

Herregud så sänkt jag vart vid 11-12 tiden. Ruttan kom förbi & hade planer på att vi skulle dricka vin då.
Han drack ett glas vitt & jag höll på & kräkas av bara tanken. Låg på soffan & blunda med ena handen över skallen & svara endast på tilltal ungefär. Var inte mycke till sällskap så han begav sig vidare & jag kunde vila ut. Skönt för nu mår jag mycket bättre & är redo för Krök! hehe skämt & sido känns sinnes & kalasa idag med men får väl se vad chippchoppen & gänget ska göra efter Eckerö.


En grej vi diskutera igår. Hur kommer det sig att man alltid vill ha det man inte kan få? Varför vill man ofta göra det som är förbjudet? & Varför faller en annan bara för de mest opålitligaste , Farliga , elaka idioter till killar & inte dom som aldrig skulle göra något för & skada en & göra allt för en? Man vill ju hellre jaga än & bli jagad. Det värsta jag vet är när det blir för gulligt & klängigt. Jag vill typ bli hålld på avstånd. Få Kämpa lite lixom. En maffiaboss vore något de. En sån där som man är rädd för. Som man har respekt för & som sätter en annan på plats. Janne hade jag respekt för. Där gjorde man inte som man ville där inte. Fanns väl en anledning till varför ja stanna hos en 23 år äldre man i 3 år då de i mina 2 senaste förhållanden spruckit efter 2-3 månader.


& vad fan vill ja komma med det här då egentligen?
haha massa svammel bara .



Nu ska jag gå & dagdrömma om Frank Andersson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0