Förbannad!

Jag har som ingen gräns. Blir jag förbannad blir jag de som fan & visar de direkt , blir jag ledsen är ja tok ledsen , mår ja dåligt , mår ja piss & det är synd om mig. Är jag glad så gapflabbar ja konstant men nu är jag egentligen lite smått irriterad bara men var endå tvungen & skriva av mig lite. Min syster är vän med mitt ex Jocke på Fb. Inga känslor iblandade från min sida då ja gjorde slut men va i helvete ska hon hålla på & gilla & kommentera varenda liten pryl han kläcker ur sig.. Tycker det mest är pinsamt men blir som sagt irriterad , vilket jag vet att hon vill oxå. För skulle jag sitta & göra som henne mot hennes skånepåg så skulle de va evilöga direkt.


Töntigt rent ut sagt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0