Flabbat

Så det stått härliga till idag.

Jobbat mellan 7-13.30. På lunch rasten satt jag & tänkte på när Jake backa in i mig då han inte uppmärksamma att jag stod rätt upp & ner blixt stilla bakom honom utan ratta på backen fullt ös in så lampan & spolarvätskan sprack..
Jag garva först inombords men sen till sist brast jag ut i full makaron & gapflabbar högt,vilt&rikligt medans de andra sitter & äter sin lunch. De lär ju fundera om jag inte var riktigt klok. Var ju då tvungen & berätta om incidenten med bilen förstås & då berätta våran städerska att hon igår hade gått med luva & titta ner i marken & till sist tog de stop för då hade hon hamnat nedanför en fetstor snövall.. Kul om man hade sett det & sen fyllde en annan kollega i att gårdagen hade även hon lyckats stå & ryckt ifel bil dörr. Hade jag oxå velat sett & då skratta ja ännu mer.


Efter jag kommit hem från jobbet har jag legat i sängen & haft BB maraton.. Avböjde till & med tvättiden för att kunna ligga & se en massa gamla klipp.. 6h e jag uppe i nu..
Simon e bra kul.. Kolla björnen kolla björnen skriker han utan respons.. haha ja skrek då av skratt.

& precis nu ringde Rickard som är i Sälen. Han berätta att de skulle på afterski @ HC imorn vilket påminde mig när jag & jossan var där med enköpingsgrabbarna för 4 år sedan..
Vi var oxå på afterski där & då körde nå pojk/flickband dansbandslåtar. dansgolvet e ju grymt stort & ja
pissfull går upp & dansar nedanför scenen på detta stora dansgolv som inte är en annan käft på förutom jag.
Möjligt då de spela soplåtar som ja uppfatta som ljuvmusik i öronen just i stunden.Men jag röjjde på som om metallica var istan & for runt som en annan tok,helt solokvist & publik så de inte va duga fick spana in denna maniac . Mig alltså! Kan ju bara garva åt det med... hahaha va med grejjer man varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0