Fame

& hu hjeda mig hur man snackar på fyllan.

Jag har nu berättat hela mitt liv gällande grabbar , bröst ,  familj & vänner för en liten pojkspooling som jag aldrig tidigare träffat. Tyckte det var helt på sin plats & framföra allt detta igår. Tycker det var lite att ta i idag. Kunde ju spart på lite ialf ,  näj näj man heter ju Jossan & ska göra allt fullt ut till max. Gärna berätta lite mer & om sånt man inte borde.
FANSKAP! jaja. Fame vare ja. Chippen , leon , linus , mimmi , allan & nån till brutta. Vart en riktigt bra kväll trots chippen vart utslängt för  hmm förargelseväckande beteende typ. haha jag skyllde på att hon kom från England & att ja skulle genast leta upp hennes karl så at han kunde tala vett i att detta icke godkända beteendet stoppas nu.
Nitlott! Hon åkte utivarje fall. Jag var kvar , taskig som man är med Leon & det andra.

På väg mot nattbussen ska det självklart bråkas på vägen. Smisk & smällar mellan några grabbar. Jag står mest & kikar på & är delaktig i bråket genom att slänga ur mig massa dumma vokabulärer , visst e det lika som ord? Men då som åskadare blir det jag som får konversera med kling & klang sins emellan..  Person uppgifter & hela baletten skulle de små rackarna ha dessutom. Just om det blire någe vittnesmål. Tveksamt att någon av grabbarna skulle gjort en anmälan mot varandra dåra men de måste väl göras vilket som. Nattbussen blev dissmissed ialf. Som vanligt! Jag hade ju lovat mig själv & åka nattbussen hem va fan. Nu fick man istället glo/halv sova i en 20 kvadratsmeter lägenhet i Uppsala. Leon & Kalle var med. Det var Kalle som fick äran & höra hela min livsstory.
Sliten Jossan med ruffsigt hår & gårdagens smink var så illa tvungen att traska ner på stan idag på dan för att ta mig hem. Skriker borta match trots man inte haft de minsta sexuellaumgänge.

Jag är nu ialf helt jävla slut. Tokskippar booze boat på ålandshav med ligan från igår. Finns ingen energi/ork/styrka/glädje att delta i det från min sida nu fast ja tyckte det imorse. Var väl fort påverkad.
Jag ska nu sova ruset av mig så återkommer jag sedan om hur lördagen den 12 mars ska spenderas på för vis.


















Bilder från diverse olika tillställningar. Denna bild beskriver ganska bra om hu´r jag mår just nu. Helt färdig. Done. God natt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, sköning. Du får skriva ner hela livsberättelsen på bloggen nästa fylla.

2011-03-13 @ 17:06:00
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0