Simhallen

For till simhallen & tänkte till. Jag sticker dit redan klädd i bikini under så är det ju bara & hoppa i plurret direkt. Tog med mig underkläder som ombyte sen , men när jag väl ska klä på mig så har mina trosor försvunnit. Blir nervös & undrar om de kan ha flygit ur handväskan i själva ankomsthallen elr vad vi ska kalla det elr ligger ute på parkeringen. Inte för att någon skulle veta att det var mina men ifall någon skulle ha sett det.

& tänk om jag skulle haft som våra gamla på jobbet. Initialerna inskrivet i troslappen elr hela namnet för den delen. Inte för att någon skulle plocka upp dom heller men.
Var inte mycket & göra utan & åka troslös hem. Kunde inte släppa de där & satt & grubbla över var i galenskapens namn hade mina trosor tagit vägen på vägen hem.

En hare höll på att få mista livet för att mina trosor var på villovägar. Tack & lov klara den sig & mina trosor låg på sängen när jag kom hem. Jag måste vara medfödd slarvpelle , klantskalle Ja , nåt är det jämt!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

hahahahhahahahahahahaha! Fyfan va kul! just att det hande dig också før du skams ju så mycket! Kommer du ihåg toarullen liksom ;) Åh gud va kul! Tros-jossan.

2011-01-12 @ 17:34:26
URL: http://vforvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0