Prata med sig själv

Har man ingen annan & snacka med så kan man ju prata med sig själv.

Skulle parkera bilen nyss men kom lixom på sniskan redan från början. Fick för mig att nu ska jag göra denna parkering i perfektion. Backar ut & gör om. Sen börja ja rådfråga mig själv högt & tydligt hur jag tyckte jag kom nu. Njaa backa lite till kanske , hur kom jag nu då? bättre kan du , Nämen där fick du till det.

Så höll jag på en stund. Hel fläng!


En jobbarkompis till Jake sa att jag har haft värsta brakpartajjet & att skade service varit här.
Knepigt med tanke på att jag varit i Thailand. Allt var på sin plats när jag kom hem ialf;)
Måste ju varit grannen men märkligt att andra grannen skrev på Fb & fråga om jag hade fest.
Verkligen konstigt det där.

Aja flyttar till jobbet nu. Monsterpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0