Pengabrist

Vad lägger ni era pengar på?

Mycket av mina riksdaler går åt mina utlandsvistelser. Har avverkat 4 detta år & brukar i snitt ligga runt just 4 jag gör om året. Men nu har man ju oxå flygit fram & tbax till skåne ett antal gånger & det är inte billigt det heller kan jag säga. Men nu har jag bestämt mig. Jag blir ingen Skåne jänta. Punkt , slut , finito.

Bilen kostar ju en del. Hunden kostar mig ingenting i princip för utom lite mat & leksaker.
Shopping är inte av värsta slag heller. Kroglivet är nertaggat som fan. Sitter ju mest hemma hos kompisar & dricker. & mat slänger ja inte ut så många kronor på. Men vart är alla pengar då?

Är som lite småpank just nu & ser verkligen fram emot när lönespec dimpar ner i brevlådan.
Gick ju visserligen åt en hel del i Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0