Nu så!

När jag får för mig något ska det ske på momangen. Ja , helst nu. & allt ska lixom vara maxat & gärna x2.

Det är verkligen på gott&ont må jag säga.
Nu har jag träningsmani. 1 h motionsrunda med Matte idag.. Sen skulle jag på body step med Björn men det var inställt idag. Kom då på att afrodansen börjat men även den var inställd fick vi reda på när vi kom dit. Men då skulle vi springa hem tyckte jag. & det gjorde vi. Situps , armhävningar , knäböj en halv timme. Läste på internet att friskis&svettis endå skulle köra sitt pass klockan 8 så då sprang vi tbax. Det var jag ,Björn & 20 gamla tanter.
Men guu så kul det var&guu så kul ja hade åt Björn.. ska köpa kort sen. Precis det ja gilla! Musik , lagomtempo , avslappning & gamlingar;)

& nu vill både Lotta&jag åka tbax till Åre i helgen.
Har köpt hem bara nyttig mat , för ska bli nyttig.
Inte rökt en endaste cig sen lördan heller.

Ja nu såå!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0