Så pinsamt

Hade en gammal skiva i bilen som jag dundra på igår.

Nummer 19 var en låt med Caramell : Vild& Galen




Vilket fick mig att skämmas då minnena till den är när jag slutar nian. Sitter på buss 811 mot Krutan med Chivone.

Vi skriker för allt vi kan att vi är VILDA & GALNA , FÖR VI E VILDARE ÄN NÅN DU SETT FÖRUT. haha ja jag skäms än idag. Herregud så fruktansvärt pinsamt.

För att släta bort detta skämt så gjorde vi faktiskt mycket roliga & icke pinsamma saker oxå.
Bland annat , jag hoppa in i en killkompis bil som var öppen medans han var inne & handla. Jag sätter mig ihoptryckt nere i baksätet så han inte ser mig. Chivone står & fnissar bredvid bilen. Ivar som han heter/kallas kommer ut från Ica, morsar på chiv & hoppar sedan in i bilen & kör iväg. Utan en tanke på att lilla jag satt där bak gömd. Efter en liten åktur skriker jag (mycket skrikande när man var ung) BIGGAABOO så blir det den isärklass tväraste inbromsningen jag varit med om & det förvånaste ansikte ja någonsin skådat. Jag hoppa sedan ur & tacka för skjusen.



Visst har man haft mycket strul i sitt liv men så jävla mycket roligt & sjukt & VILT & GALET som jag & min älskade Chivone har varit med om kommer nog ingen kunna förstå. Vi kommer då aldrig kunna komma att ångra mycket som vi inte gjort i våra
liv. För vi har då gjort det mesta.





Du kommer alltid vara min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Haha skrattar så jag kiknar här hemma. Min små vildtroll de e ni de.<3

2011-02-07 @ 14:32:11
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha!! Langa fler berättelser, askul att läsa =)

2011-02-07 @ 21:43:07
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Chips!

Läste de här på bussen & höll på grina av skratt hahaha love u babeeee

2011-02-09 @ 16:48:49
URL: http://xchivonex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0