Party party party

Nu jävlar slår vi om & drar på festblåsan&fram med spritdunken.. Jihaaaaaaa!

Nej då.. Jag sitter här & är nykter& kommer så förbli. Går ju galant det här men ska ja erkänna så har ja ju haft a little bit more fun. Det är väl det som är felet. Att jag har haft för kul i mina dar så att den här vardagliga tristessen blir MEGA trist. Men har man aldrig trist så uppskattar man inte det roliga på samma vis som de brukar säga.
Jag har lyxat på med oxfile & potatisgratäng ikväll för & få lite fredagsmyskänsla ialf. Inväntar parlamentet nu.


Sedan skulle ju jag kunna ta på mig ansvaret för nattvandringen i krokarna runt Östhammar ikväll.Inge bättre för mig endå. Kan ju klistra&knopa ihop en egen reflexväst. "Jossan skyddar i mörkret"  "Jossan hjälper dig hem" Blir det fight så skickar ja hunden min på dem men är det en full grabb som inte hittar hem kan ju då få följa med mig hem. Nej det var lågt, jävligt lågt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0