Kunde gått illa

Var ute & gick med Texas på en mörk stig alldeles nyss. Efter en stund kommer en lös springande schäfer emot oss & ger sig på han. Jag var så dum att ja försökte hålla tillbaka Texas & maka bort schäfer hunden själv men det gjorde allt värre bara. Schäfern morra till åt mig & då hoppa Texas på han & jag for i backen då jag fortfarande höll i kopplet. Vid närmare efter tanke så hade det ju varit bättre & släppt lös T oxå så att de hade kunnat fått gjort upp själva. Men man hann lixom inte tänka. Schäfern stack ialf där efter & vi gick hem. Skena hem. Då jag vart lite små skraj allvarligt talat;) Kunde ju gått riktigt illa eftersom ja promt skulle gå i mellan.


Tur man har en vakthund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0