Diverse blöjsorter

Ja det är inte det lättaste må jag säga. Finns en hel svärm av dem.
Nätbyxa , up and go byxa , binda & nu nåt helt nytt för mig.

De flesta farbröder som själv fixar toalettbesök med viss handräckning kanske endast behöver en binda. Vid "medelmåttigt urinläckage" så att säga. Efter detta toabesök var vi 2 personal & en patient. Han skulle nu ha en ny binda. Trodde jag ja. Jag smacka i den där bindvarianten som en vanliga rackare.

Min arbetskollega sa att den skulle lite mer upp. Mer upp? Hon tog intiativet & ordnade det där.
Den skulle lixom sättas som en strut, en strut? runt spillewinkeln. Vad i allsindar?

Tänk om jag är själv ikväll & ska hjälpa till med handräckning? Då är det bäst att man är med på noterna.
'
Jag får googla pittstrut. . . . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0