Bly infattad luva

Men på ett kapabelt/ stabilt sätt..

Ingen ångest tack & lov! Men Jake har nog , stackarn;)

Hade sjukt kul igår.
Åt smörgåstårta & öppna paket i Alunda på fm innan Jake & jag stack hem till mig. Jake börja dricka sprit redan vid 5. Jag höll mig tills klockan 8 vilket var nog tur. Bowla mellan 6-7. Jag vann som vanligt. Jag är fan kung på bowling. Seriöst så är jag det. Slår de flesta;) Björn kommer över vid 8 tiden , sen gick vi ner till grannen Robin där det var 15grabbar som satt & kröka. Halv 10 kom Johnny, Pär & Jörgen förbi men de stack när det såg kön till bowlinghallen.


Vart är mina tjejpolare egentligen? Umgås nästan bara med grabbar , vilket inte gör mig ett dugg. Då det är roligare&lättsammare. No efense! Har visserligen alltid varit så enda sen jag var liten. Att jag hellre umgick & sporta med grabbarna. Chivone bor ju i England , Vanessa bor ju i Irland. Lina har ju flyttat till Uppsala så ses alltmer sällan. Där har vi även Danielle. Lotta i Sthlm. Men jag tokgillar precis ALLA mina killpolare så jäkla mycket. Men om man får en handväska på alla hjärtansdag & uppvakting med kladdkaka , havtornshudolja & chips( i love chips)  på ens födelsedag ,Så har man ju ganska helt ok reko grabbar t kompisar;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår precis vad du menar att det är lättare att umgås med grabbar. allt blir så avslappnat =). själv uppvuxen med max en tjejkompis åt gången och massa killkompisar. Roligt =P

2011-02-28 @ 14:18:03
URL: http://stallfresta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0