Way out west

Idag har jag varit ute & promenixat 2 timmar med Texas sen svida ja om till springdojjor & begav mig ut 2h till gick/sprang så jag till slut virra bort mig så pass att jag fick fråga efter vägen hem igen. Imorn ska jag banne ut & kuta igen. Idag är jag på bra humör. Trott att inte jag skulle få se Thåström på way out west trots jag har biljett då jag haft magert med pengar efter sommarn.. Typ så magert att man fått spränga sparbössan men tur att man har en sån snäll pappa som jag. För vi ska åka :D tidigt på fredag dundrar vi iväg bilandes ner. Thåström lirar kl 21. Vet dock inte än om vi blir kvar lördan med men tydligen ska Prince dit.. Purple rain purple rain...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0