Oslagbar helg

Så himla gla att vi kom iväg.. Åkte 9.30 från Östhammar fre. I en crossbuss. När klockan hunnit blivit 19.00 vart jag så stressad så jag visste knappt ut. Tänk om det är kö , inte hittar nån parkering , inte ens hittar dit direkt. Tänk om vi missar Thåström som spelar 21.00 brister jag ut. Min vän Björn tog de hur Piano som helst. Ibland kan jag känna att de vore skönt & kunna va så lugn & sansad ibland. Vi hann ju lixom. Vi hann t,om äta & hade en halv timme kvar påpeka han.. Prince spela direkt efter. Prince - VÄRLDKLASS stod de dagen efter i tidningarna. Jag tyckte de va blaha blaha! Lördan var de gågata häng i götet. Mötte upp min syster Thess & hennes vän från Dawn från USA. Drack lite öl ihop & kika lite spelningar. Efter att ha hållt igång hela dagen ville ja skicka på nattmössan redan klockan 21 så vi lyssna på tiesto i en stentrappa på vägen tbax till bussen.. Funka de med & därmed kunde vi bege oss i tid hem , vilket va skönt & slippa komma hem mitt i natta. Hur som helst.. Prince, Tiesto , Robyn , keiny west , far åt pipan. Ni har inget & hämta ijämfört med Thåström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0