Bandit Rock


Dra åt pipan så kul vi hade! Inte haft så kul sen Åreresan!

Aldrig fått så många komplimanger på en & samma kväll. De flesta var faktiskt från tjejer då de tyckte min klänning var så fin & en sa att det bara lyste om mig. Man blir så glad! Danko Jones var bandet jag såg fram emot men Royal republic lämnade störst spår:) Nu ska det kikas upp om det finns platser kvar på banditbåten & vart Royal spelar nästa gång.



Sjukt att jag har ångest för & komma hem enbart för att jag haft så jäkla kul.
& de här med min städning , kommer ju fan ingenvart. Hade jag haft kvar kanal 11:a skulle jag haft BB marathon hela freakin dan med gamla repriser , men de har jag ju inte så kan ju inte ens skylla på det varför de aldrig blir av.
Jag är inte kry från helgen än , det är min ursäkt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0