The weekend

Var väl helt Ok. Tierp på fredan & åt tacos med Jockes mamma & hans syster m.fl. Stack sedan på fjortis fest I karlholm där ja försökte markera så folk förstod att JAG HAR TRÅKIT genom att hastigt och lustigt gå o sätta mig i bak i bilen , där ja satt & glodde tills det andra tyckte de va läge att åka hem. Ja va i galenskapens namn skulle vi dit o göra men men Lördan bliddere Uppsala & kulturnatten. Hamna på framfickan där de va 50% i baren. Ska ja va ärlig så kändes de lika fjortis där. En grabb gick förbi oss o slänge en kass spya & sedan traska vindförvåg vidare samtidigt som han spydde 1, 2 ggr till. Aja satte oss till bords och ja gick för att gå på toa & när ja kommer tbax e hela min grogg fylld m spyor samt bordet. Jocke som sitter mittemot märker inte ens kotten som spyr på bordet, VÅRAT bord. Avsluta kvällen på Saluhallen där de var jäkligt skoj faktiskt. Söndan var väl så där. Ja va mest trött , less , irriterad & ville va för mig själv vilket uppmärksammades rejält tydligen.


En vanlig helg för miss josefine med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0