Jag skrattar

joo som fan skrattar jag, Suttit och läst min älskade vanessas blogg.. Hon bor & jobbar i irland med hennes då irländska pojkvän.. Hon har sin blogg lite undanhållen för honom då han endå inte kan läsa svenska men google translate finns ju satt hon funderar på och komma på ett kodnamn då hon skriver något om han vilket hon brukar.. Han heter alltså timmie men om hon skulle kalla honom för spillievinkeln , lillesnorren elr grisiknoen då istället . haha hur sick e inte de.  & i danmark kan man tydligen ha fölande adress : hej ja  bor på bogballe vejen i bogballe byn..


Jag vet. Jag har sjuk humor men tur att jag har skoj ialf.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

hahahha.. :P Din mupp, ar det så skoj då!

Kan du fatta va arg han skulle bli om han fick reda på allt det har? att jag kallar han før lillsnorre liksom.. Mord.



Jag vill oxa ha kantarellstuvning!!

2010-09-17 @ 13:09:29
URL: http://vforvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0