DuschTävling!

Jag & jeppe har suttit på FB chatten sen i morse typ & sagt att nej nu ska ja gå och duscha fast ingen har gjort de så då kom ja på den brilijanta ideen om duschtävling. Om det var någon som såg Berg flyttar in hos Gunde så vet ni att han har rekord på att från & va helt påklädd till att duscha och klä på sig igen på 1.37 sekunder tror jag det var. Kamma håret hann han oxå med. Jag & jeppe räknade ner på chatten 3 - 2 - 1 KÖR!! Sprang som en tok , Texas såg bra fundersam ut, fastna i datakabeln , byxorna fick ja av utan för toadörrn , ställde mig i kall vatten, fick nog inte ens bort allt balsam & endå loosade jag.. Hur är det Möjligt??!! Hahaha men nu är duschningen avklarad , har bara & borsta håret kvar. Kan ju skylla på Duschtävling de ggr man inte hinner borsta innan jobbet.

När ja stod där & schampoonera mig utbrast jag i garv då jag tänkte på att Jeppe stod 3 mil bort och schampoonera sig samtidigt.. Han hade satt på värsta låten så han skulle kunna hålla tempo. Det hann inte jag med. Hur som helst , Ni borde Testa!! Jag små fnittrar än.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

hahahahahaha!! Fyfan va kul! vi måste oxå ha en dusch tavling!!!

2010-09-29 @ 14:39:22
URL: http://vforvanessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha vilka jävla idioter ni är<3

2010-09-29 @ 22:19:44
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0