Ang, Valet 2010

Sverige har röstat & vilket medfört ett massa gnäll & klagande. Var & en får välja hur det vill lägga sin röst - rösträtt! Så sluta KLAGA!
Ur min synvinkel är det rent av mobbning mot SD.,INGEN vill veta av dom . Utan att ens se vad dom kan göra. Dom är redan dömda. Det är bara fy fan & skamligt att dom kommit med enligt många , jävligt många. Men många vill endå ha dom med. Det jag skriver har ingenting med hur jag lade  min egen röst men om svenska folket är så fördomande mot hur sitt eget folk röstat , inte konstigt att folk i Sverige är fördömande mot människor , ska vi säga utifrån?!!

Ska inte gå in mer på detta men va fan, hallå? Gilla läget istället & avvakta & se hur det blir innan man spyr galla. Kan behövas lite omrörning i grytan.

Moderaterna vann & inte gnäller jag över de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0