Slagit slint

i skallen tror ja. Nu har jag träningsmani. Var ju på afrodans som sagt. Det var jag & en massa glada tanter. Kul som fan. Nästa måndag kör vi igen. Har inte rökt sen i förmiddags och de går alldeles utmärkt. Och ska börja köra med Gi metoden. Bytt ut mina chips till frukt ikväll. Men just med chipsen känns det lite vemodigt.. Får byta ut till popcorn kanske. Lite nyttigare. Nu kommer min blogg bli ännu tråkigare än vad den redan är men ska mesta skriva om träning och kosten & hålla vikkontroll för & kunna läsa & motivera mig själv.


Nu ska jossan bli hälsosam. & kanske må mycket bättre för hoppningsvis. Äter ju bara skit just nu.
Imorn går ja & vovven upp tidigt för och gå på lång promenad sen blire gröt , ägg & hårt bröd. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0