Sitter & kollar på djur

@ blocket..

Vilka ideer man kan få på fyllan..Precis när ja flytta hit till min lght så var vi på fest hos en grabb mittemot. Han hade en massa olika terrarium och burar med både ormar, ödlor & fåglar.. En ensam stackars liten fågel i en stor stor bur ville han sälja & jag klappa på och skulle ju promt ha fågelrackarn. Klok som han va så sa han att vi löser allt de där imorn & flyttar över & så.. - Ja visst. Va tusan ska ja med en fågel & göra? Det är ju inte så ja sätter mig på golvet och inspekterar i timmar om hur fin den är. Inte kan man gosa heller. Nej han va klok han .. han som sa att vi löser det där imorn.. Jag skippa fågeln . Undra hur den har det idag. Jag vill ju så gärna ha ett djur här hemma men ja vet ju oxå att ja gör allt för hastigt och lustigt så funkar de inte i längden....


Skönt nu när ja har bil så kan ja ha texas precis när ja vill & funkar.. vet ju att de aldrig skulle funka och ha ett djur på "heltid" som ja fladdrar runt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0