Piss dag

Fick gå hem från jobbet idag. Urinvägsinfektionen som spökar tror jag. Ont i magen till & med så kan ju ha gått upp i njurarna så kanske borde gå till jouren men gör ju endå inte så ont som det brukar göra. Får se.. Legat hela dan ialf. Stackars Texas som varit så duktig & hållt sig. Har inte fixat & klivit upp föräns nyss.

Glad att Texas är nu när jag inte mår nå vidare.. Han är världsbäst.

Irriterad som fan oxå men har man läst Mia Törnbloms bok så ska man bara skaka av sig andras grinighet vilket jag ska göra nu. Jag skakar av mig de;) Hoppas ni som ska på hallowenpartaj ikväll får de toppen kul , själv ska ja beställa en pizza & inta soffläge resten av kvällen.




Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin bild :)

2010-10-31 @ 19:38:07
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vilken härlig bild :)



Kika in hos mig, <3

2010-10-31 @ 19:45:13
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0