Nykter helg!

Stolt över & ha stått emot ölsuget denna helg trots en platta ibilen. Fredagen spenderades med mina systrar & syskonbarn i Nåntunabacke. Toastskagen till förrätt , Kött , potatispure & kantarellsås till huvudrätt sen chips & godis till Idol. Somnade innan jag fick reda på vilka som gick vidare. Lördan åkte vi till Ikea och handla sen hämta jag upp Jake vid stationen & åkte mot Alunda. Hade tänkt och äta kräftor på kvällen men är säsongen över nu? Fanns ivarjefall inga på Ica. Drog upp till Johnny och beställde mat från Gossens. Kika på 2 filmer sen åkte vi hem & sov.

Mår förjävligt bra idag må ja säga. Kör på nykterhelg nästa med, Jeppe har lovat mig det. elr hur ? ;)
Idag ska jag åka & klippa mig. Skulle vilja göra nå helt radikalt. Raka av skiten som Jocke typ och se ut som en välputsat Ollon fast nää det törs ja inte. Blir bara toppa för min del. Hoppas ni andra haft en bra helg!!

Puss tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0