De va då själva

FAAN!! Nu är man i Östhammar. Åkte ner för & handla lunch & lägger upp alla varor på bandet & när vi kommer till betalningen så e mitt visakort putsväck. Fick springa ut & leta i bilen. Kika i plånboken kanske 4ggr i alla fack men nej. Skämshatten på så gick ja in & fick snällt meddela att ja inte kunde betala detta.. Jag skäms fortfarande.

Kommer hem&raffar åt mig den förbannade plånboken o va glider inte ut då på sätet som ingenting.. Jo visakortet. Tur att ja inte hann spärra det ialf. Åkte till Konsum sen för hemköp ska ja avvakta ett par dagar med nu.


Fick min lunch ialf. Bacontärningar med lök , tomat&basilika cremefraice & idealmakaroner.. Konsum hade inte ens snabbisar som jag ville ha.  Piss dag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0