Tokiga ideer

Kom & tänka på sjuka ideer jag & min vän Vanessa hade när vi va små (säger vi)  när vi så gärna ville bli "kändisar" & komma med i tidningen.. En grej var att vi skulle klippa ut färgglada bokstäver ur en aftonbladet/expressen tidning limma bokstäverna på ett papper och skicka ett mindre vanssinigt brev & hota med bomber & granter till . . . . . Hade då inte varit nå passande alls därför skriver ja inte ut de. Men en annan ide var att gå upp tidigt som fan & gå ut på minbaksida innan grannarna vaknar. Detta var alltså högsommar.. låt säga Juni.. De vinklar upp persiennerna & vips där står en klädd julgran med julgransljus blinkade och julgranskulor i alla dess möjliga färger.. Merry christmas lixom.. slasch Jossan & vanessa!!


-Jag själv hade fått mig ett gott skratt om det var ja som vinklade upp persiennerna mitt i sommarn
-Inte för att vi skulle komma med i tidningen för detta dock men ...







- Ännu ett onödigt inlägg ;)




Kommentarer
Postat av: Vanessa

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Så javla kul! HAHAHAHA!!



Och nar vi skulle gå och bara gå.. finns inga hinder.. klampa på øverallt! hahaha buskar, och bankar.. det ar bara att GÅ!



Åh gud vad jag saknar dig!

2010-11-04 @ 10:14:27
URL: http://vforvanessa.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Hahahaha fan va puckade ni är men fan så kul de hade vart;)

2010-11-07 @ 19:32:36
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0