Gentleman

Nu ska ni få höra vad som hände på min parkering när ja skulle köra ut.

En osnygg kille & en dess mindre vacker jänta kommer & kör in. Grabben parkerar , kliver ut och ja tänker varför sitter den mindre vackra jäntan kvar för?! Jo för den barmhärtige lilla filuren till pojke springer runt bilen & öppnar  dörren för tjejen. Såklart.. Att jag inte förstod det. Såg bra roligt ut & skulle bra gärna vilja veta vad hon sa när hon klev ut.. Tack ska du Älskling? Tack som fan kanske? Elr hon kanske va en stropp och sa ingenting.. det tror ja.


Kommer ha träningsvärk imorn kan ja garantera.
Biggest looser nu sen hopp i nattmössan.



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hahaha, fan va sjukt. Så tror man ju inte svenska killar håller på iaf.. Jag skulle kænna mig dum om en kille gjorde så før mig!

2010-11-02 @ 09:58:40
URL: http://vforvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0