13 ours left

Pitt vad trött jag är. Har slängt i mig tacos så nu sitter ja här & funderar på & gå i säng innan klockan blivit 9.
Grannpojken hade ju såklart fest tills mittinatten så vakna ett antal gånger & fick knasiga funderingar som ja nu alltid brukar få.

- Tänk om man nu gick i sömnen , vilket jag inte gör men om.
Att jag skulle mitt i natta kliva upp ur sängen naken , kliva ner i trapphuset & highfivea med alla de andra som var på fest. De hade nog inte highfivea tbax men hur som helst  ,sen bege mig vidare på upptäcksfärd ner på stan.. Sprittsprångande näck. Förstå vad pinsamt & sen dagen efter inte ens veta att man gjort de. Utan får höra det av folk på stan.. Stackars rara sömngångare säger ja.. man har ju hört allt möjligt om såna som står & kramar träd & hittan & dittan.. Denna tanke har följt mig även på jobbet. HOPPAS det aldrig händer mig.

Dom här monsterpassen är nog inge bra för kropp&själ. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0