Hundvakt

ikväll.. Kommer befinna mig i en lght i vaxalatorg och glo.. Nån som vill hålla mig sällskap??
Skönt på sätt & vis, kan behöva ta det lugnt ibland.

Igår var ja i Gimo på fest hos Jota som precis fått lght där.. Hans kusiner hade kommit från Örsundsbro. 3 grabbar& en tjej & självklart skulle ja slänga ur mig kommentaren som - Den enda snygga av er 4 är ju tjejen.. Hade man fått höra det själv hade man ju blivit tokig men dom log lite fint & förnämnt. Jag tacka för mig & gick isäng efter det.


men ja som sagt, har ni tråkigt ikväll så kan någon gärna få joina mig.. ha en bra kväll annars.. puss tja

Kommentarer
Postat av: 0708707041



Bara å höra av sig om du skulle ha tråkigt igen =)

2010-05-11 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0