blir bara kärare & kärare

Ska ja vara helt ärlig så har inte jag direkt varit någon hund människa trots jag älskar djur av alla dess sorter men ju mer ja & min "lilla" texas nu på 30 kg umgås så blir man ju nästan som förälskad. Han ligger nu i mitt knä och har följt allt ja gjort på datan under hela kvällen.
Vi ska snart ut på en sista promenad. var ute för ett tag sen och då kom det ett par farbröder, ja minst 40 års åldern förbi och sa ju inte det minsta tyst till varann - jaha jag kolla på hunden men du bruden - vilka patienter det är som bor här egentligen, inklusive en själv, det sticker ja inte under stolen med  =)


Är det juste väder imorn så ska lina & jag ta med våra dogs till stan och gå på promenad & fika =)

god natt texas älskling

Luzza beuty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0