just another manic monday

att det skulle bli så tokit. Funderar på att be pappa att hämta mig på torsdag , e väl så illa tvungen eftersom vi ska flyga på natten & jag kommer inte hemifrån. Helt smack bankrutt. Har iofs på sparkonto på forex i stan men utan busskort hjälper inte det. Idag har jag även ätit ägg & kaviar macka 2ggr om då jag inte har någon mat hemma heller.  ja men man har väl varit med om sådan förr. Levde ju en hel vecka på 1 euro när jag bodde i Irland.

- Gick ju det med. =)

Chivi kommer hem & hälsar på med snart, Lika så Vanessa hoppas jag ? Miss u to!!


Nää god natt


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag kommer hem typ 7e augusti din fjart! :)

Vad ska vi hitta på då? :)



puss

2010-06-22 @ 10:47:51
URL: http://vforvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0