Tisdag

Ja,jake & hans pappa ska ut och åka längdskidor snart på golfbanan men mamma säger att det är 15-16 minus grader,, de gillar jag inte.  Var ute och åkte i spåret igår men gick inge vidare då det inte var nå spår... Jake drog på vurp innan han ens kommit ner från hans infartbacke och det var inte sist vurpan kan ja lova... ja föreslog att vi skulle åka alla värsting backar för annars var de ju ingen match , ja for in i skogen & jake flög i luften och landat på arslet.. kul var de ialf.


Känner att ja måste skaffa en hobby.. helgen var helt åt helvete fast ja mesta dels av tiden bara satt hemma & uggla.. Fattar inte varför så många unga ska behöva må så dåligt.. Hälften av mina vänner har ångest för jämnan & ja lika så , allra helst under vintern.. Behöver min sol & behöver något intresse... Nytt år nu och ja känner på mig att de kommer bli ett bra år, de måste det.. tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0