Födelsedags barnet unnar sig ett glas vin :)

sitter framför datan,, dricker ett glas vin & beställer massa skit från internet.. behändigt &bra.

Massage kom ja på... mega ont i ryggen efter i natt.. hade båda hundarna i sängen men den ena hunden arty han bara låg som en klump och hur jag än bökade , ja mer elr mindre försökte knuffa ner han så nää han låg där han låg och jag fick ligga hel snett... 345 kr för 30 minuter hitta ja i uppsala.. är det rimligt tro?  I thailand vet ja att dom tar 40 kr för en timme ialf,, inte för att det är så rimligt men billigt och bra. =)


Väntar på att jake ska sluta jobbet så han ska få smögåstårta av mig men det är inte föräns om 2 timmar.. vet inte om jag orkar hålla mig vaken tills dess men jonas och jag ska troligtvis dra och åka pulka snart.. blir väl piggare av de borde man tycka..


Har ju blivit moster en än gång.. har inte hunnit träffa lillgrabben än men han ska heta Noah.. kommer bild snart.. datan hakar sig.. Puss tja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0