Livet kä'nns

alldeles alldeles underbart. Idag på jobbet kom chefen & gratulera mig till en fast tjänst.. sjukt lycklig. Har ju gått på ett vikariat i snart ett år som endast varit på 63 procent men nu fick ja ta på mig en del lösturer så min fastatjänst kommer vara på 85 procent.. Kan inte bli bättre. + att ja trivs så in i bomben bra på mitt jobb.. Enda nackdelen e att de ligger i Östhammar där de inte finns ett scmack o göra på vintern.. Skulle nog bli tufft i längden & pendla från uppsala skulle ja tro fast ja gärna skulle vilja bo där. Får köpa mig en pluttig liten stuga på landet o bosätta mig senare kanske ha,ha ..

Nu ska ja straxt in t uppsala för o träffa lina. sen hem t jocke & fira med vin , ost & kex.. Ledig imorn.. & den fasta tjänsten börjar med en veckas semester i ayia napa .. nej ja kan inte ha det bättre & nu ska ja bara njuta. det e ja värd. 


Happy face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0